Yazmelegi_ bende buradan birinin dediği yöntemle ücretsiz oldum normalde aşı 1396 tl fiyatı var. Devlet hastanesi bana reçete yazdı ve 300 tlmiş dedi reçeteyle eczanede. Bende eczanelere gittim hem aşıyı bulamadım hemde sigortam yok diye eczane 1400 tl dedi bana . Çareyi acilde buldum. Şöyleki ben 28.haftadaydım ve artık bu iğneyi vurulmam gerekiyordu. acilde dedimki iç çamasıeımda kahverengimsi leke gördüm ve eşimle uyuşmazlığım var 28.haftamdayım dedim . Böyle diyince risk almadılar kadın doğuma kontrasyon veriyorlar bebeğe falan baktılar alttan muayene de edelim dediler alttan muayene kabul etmedim. Etmediğime dair de imza attım. Sonra nstye bağladılar 20 dakka sonra aşıyı ücretsiz vurup çıkışımı yaptılar. Yanınızda eşinizin ehliyetinin fotokopisi olsun. Ehliyette eşin kan gurubu yazdığı için uyuşmazlık olup olmadığına bakıyorlar. Sistemde enabızda siizn de kan gurubunuz varsa size gerek. Ama eşin ehliyet fotokopisi olsun