Hanımlar size sormam gerek aldığım kıyafetler yeterlimi şimdilik unutmuşum ben uzun bir aradan sonra sürpriz olunca meleğim
1 tane 10 hastane çıkışı
2 tane 5 li hastane çıkışı
5 tane zıbın takımı
5 tane tulum
2 tane muslin kundak bez
1 tane nohut battaniye
1 tane büyük kalın battaniye
2 takım pijama
2 tanede 3.6 aylık takim
Tabiki çorabı ağız bezi onlarda ayrı ilk üç ay yeterlimi sizde doğunca da durulmayacak çünkü olmadıkça mutlaka alınacak ilk etap yeterlimi sizce?????