Çok kararsızım yardımcı olun lütfen spinal anestezide bebeğimi görmek istiyorum fakat sonrası bel ağrısı kalıyor diyenler var ya da genel anestezi için konuşacak olursam bilincimin kapalı olmasını istemiyorum ve korkuyorum uyanamamaktan sizin deneyimleriniz neler