Dün kontrole gittiğimde doktorum şeker yüklemesi istedi, dün aç gitmediğim için bugüne kaldı test. Sabah test verdim fakat doktorum olmadığı için sonuçları gösteremedim. Haftaya kadar da olmayacakmış. Yaptıran varsa danışayım dedim.
75 mglık test yaptılar.
- Dakika - 72.9
- Dakika - 96.9
- Dakika 101 çıkmış fakat referans değerleri yazmıyor. Bir de gördüğüm kadarıyla herkesin 120. Dakika 60. Dakikadan daha düşük ama benimki daha yüksek. Bu durumu yaşayan var mı acaba?