AyFa1608 Düzensiz sancı nasıl olur ? Bi geldiğinde aynı gün tekrar gelir mi ? Tecrübeli hamişler nerelerdeler 😅 4 cm açıklığım var 2 haftadır ama sancım yoktu. Bugün 21:24 de belimden aniden bıçak gibi girdi karnıma yayılıp hemen çıktı. Aniden elektrik çarpması gibiydi. Başka gelmedi. Düzensiz de olsa mesela bugün falan tekrar gelmesi gerekir mi yoksa bu durum günlere yayılabilir mi ? Biri bana helppppp
Bir_prens_annesiiiii AyFa1608 devlete mi gidiyorsunuz özele mi devlette 4 cm olunca doğumhaneye alıyorlar
hasretlik Düzensiz sancı denilen şey mesela sancı girdi sonra 30 dk geçti tekrar girdi sonra 40 dk sonra diyelim yani ara bazen azalırken bazen çoğalır buna da düzensiz sancı deniyor normalde gid gide aradaki dk azalması gerekir
AyFa1608 hasretlik yani mesela benim bi kere oldu diye aynı gün saat fark etmeden tekrar gelir mi ? Yoksa mesela bugün bi kere oldu geçti bidaha gelmedi veya yarın gelecek gibi durum da olabliyor mu. Biraz karışkk oldu umarım anlatabilmişimdir 😆
AyFa1608 [silindi] abini sevsinler 😂😂 onu biliyorum suni geçmişim var hsjdjsjs ama dğzensiz sancıyı merak ettim. Çünkü bi geldi aniden girdi aniden çıktı bidaha olmadı. Olur mu olmaz mı bugün bidaha falan diye arada kaldım. Ona göre hazırlığımı yapıp doğumu beklicem. Şimdilik bidaha olmadı inşallah olmaz biraz daha durur bebikom😅
Kepii AyFa1608 düzensiz sancı 40 dakka da bi gelen sancı ve git gide süresi azalıyorsa doğum basılıyor demektir
AyFa1608 Bir_prens_annesiiiii tıpa gidiyorum. Evet ilk başta aldılar 3 gün doğumhanede yattım sancı yoktu açıklık aynı kaldı servise aldılar orda da 1 gün yattım. Aynı kaldı imza verip çıktım iyi ki çıkmışım. 33+6 da 4 cmdi. Bugün 36+0 oldum hala doğurmadım. Onlara kalsa hala yatıyordum
AyFa1608 Aryast rutin haldeyim ama zaten genel olarak evdeyim. Hastane sürecinden sonra iftar davetine gittim, dün biraz pazar market dolaştım. İş yapmıyorum, fazla ayakta durmaya çalışıyorum. Yemek vs yapıyorum ama dinlenerek ara sıra oturarak.
AyFa1608 Kepii o zaman düzensizin de düzensizi benimki😂 bi dün akşam saniyelik girdi çıktı bidaha gelmedi.
AyFa1608 Bir_prens_annesiiiii benim rahim ağzı kısalığı çıkmıştı zaten detaylıda, doktorum erken gelir 36-37 de gelir demişti. Her ihtimale karşı 29 haftada 2 doz 31 haftada 2 doz ciğer geliştirici iğne oldum. Açılma olunca burda da 24 saat arayla 2 doz yine yaptılar. Suni vermek istemediler. Haftan erken dediler. İyi ki de vermediler, bak 36+0 oldum hala doğurmadım. Üstelik salı kontrole gittim açıklığa baktılar aynı 4 cm duruyor