Öncelikle hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz😊Bende doğum yapana kadar bir ismi yoktu,hatta hastane odası süslemelerinde hiç isim yazamadık.İsmiyle doğuyorlar gerçekten içimden bir anda Alp demek geldi ve onu koyduk.Oğlum 14 günlük,içini dinle kimseyi takma canın ne istiyorsa arelde güzel ve değişik bir isim bence güzel keremde gayet güzel.Ama senin içinde arel kalmasın koymak istiyorsan koy evlat senin evladın.