Ayes34ro Gamze hanıma giden varmı arkadaşlar aranızda bu yurtdışından doğum için geleceğim bu hafta ve Gamze hanıma randevumu aldırdım çok iyi dendiği için sizlerinde fikirlerini almak isterim gideniniz varsa😊
Zehrazrl Ben ilk bebegımde gamze hanıma gıttm cogu arkadaşalrm akrabalarım onda dogum yaptı bız cok memnunz cok ıyı guler yuzlu bı doktor