Merhaba kızlar ben 22 haftalık bebeğim nerdeyse 1 aydır kullanıyorum ilaçım bitti yaklaşık 2 haftadır kullanamadım sağlık ocağına yazdırdım iki sorum olucak 1. 2 haftadır kullanmadığım için sorun olur mu? 2. Ben ilk gyro ferro sanol kullandım sağlık ocağı ferro sanol duodenal verdi ikisi arasında fark var mı ? Bilgilendirirseniz sevinirim 🤗