Aaaysee happymoomyy yok canım neden kötü olsun tam tersi iyi sonucta göbeğin geç çıkıyor,hareketlerin kısıtlanmıyor
funnymummy happymoomyy ne güzel canım benim de daha 23 ten sonra belli ediyor kendini dışardan hala kimse anlamaz 🙃
Ahsenveannesi Sumyduman 2.de daha çabuk çıkıyormuş karın kasları gevşediği için bende şoktayım ilk gebeligimde 9 aylıkken yeni anlıyorlardı gebe olduğumu bol giyindiğimden belli olmuyordu ama şuan 6.5 aylık maşallahı var göbeğinin🤣
2309 happymoomyy çok normal benim hiç yoktu 25 den sonra maşallah büyüdü gitti 😅😅 29+3 üm bebekde gobus de büyüyor
siyahinciii Tek yumurta ikizlerine hamileyim 16. Haftadayım az bir şey karnım var dışarıdan pek belli olmuyor bol giyinince
Dnzglsm_123 happymoomyy 17.haftamdayım çıkmaya başladı var küçük bir göbek 😊 2 3 kilo arası aldım ama
maviruya happymoomyy İlk hamileliğinse normal benim ilkinde 6.aydan sonra bir anda çıktı. Şimdi ikinciye hamileyim 15+6 çıktı bile karnım🤣
oznur_90 happymoomyy kız benimmm gobegimm var millet 4aylikmi diyorrr daha 6haftaligim halbukiii gorsenn ben nabicam anacimm