Ada022 ben baby time diye marka aldım. Diğer markalar pahalı geldi açıkçası ve cok memnun kaldım. Bebeğim erken doğdu mama vermek zorunda kaldım çünkü sütüm gelmedi. Herkes cam alma dedi ama mama yapılırken kaynamış su kullanılıyor plastikte yamuluyor cam biberon işime yaradi kaynamış sulu biberonu da suyun altında soğutup verdim.