B_48_A glsmhmt4719 sıkmaman gerekiyo kasılmalarını tetikletirsin allah korusun erken doğum olabilir hiç bir şekilde ellememen gerekiyo göğüslerini
Nazlii_i glsmhmt4719 sakın sıkma yavrum vücut kendini hazırlıyor. Eğer ellersen doğumı tetiklersin. Doktorum bana hiç elleme dedi. Prolaktin hormonun artmıştır bu dönemde normal
Eemoom glsmhmt4719 kız sıkma deli misin 😄😂 doğum belirtisi değil ama sıkmaya devam edersen doğuracaksın 😂
glsmhmt4719 B_48_A ellemiyorum aslında ablam doğumun yaklaşmış deyince sorayım dedim aslında 2. Gebeliğim
glsmhmt4719 Eemoom yok sıkmıyorum😂😂 bu 2. Gebeliğim aslında ablan doğumun yaklaşmış deyince sorayım dedim
Eemoom glsmhmt4719 29. Hafta daha nerden baksan 9-10 haftan var bence çok uzak bir zaman 😅 hayırlısıyla doğsun inşallah
B_48_A glsmhmt4719 hııı öyle yazınca bende ilk gebeliğiniz sanmıştım benim de ilk gebeliğim 29+5 günlüğüz daha erken doğum riskiniz filan yoksa daha doğum için çok erken
B_48_A glsmhmt4719 bence korkmak yerine dua edip kendinizi fazla sitrese sokmayın bende aşırı paniğimdir çocuk konusunda en küçücük şeyi takar ağlardım başlarda ama bebeğe yararı yok yani bana da yok sadece kendinimizi yoruyoruz akışına bırak iyi şeyler düşün
Burcuuu12A glsmhmt4719 6 aylıkken geliyordu bende 38 haftalık olduk hala geliyor doktora sorduğumda sıkma sıkı sütyen giy demişti ama sıkı sütyende bir işe yaramadı. Göğsünü üşütme soğukta daha çok geliyordu bende
Gokesma611 glsmhmt4719 17.haftamdan beri geliyor henüz 22 haftalığım erken doğum riskimde yok 😅 doktoruma sorunca durumun normal olduğunu söyledi 😅
Nergiz1 Ben sutyen kullanmıyorum çok rahatsız ediyor onun yerine zeytinyağı sürüyorum ara ara göğüslerime yara olmasın diye.Bende ellemiyoum hiç bazen sabah uyanınca ıslaklığı görüyorum dokunmuyorum :))
_Leyla_ glsmhmt4719 Bende daha erken geldi normal gelmesi korkulacak birşey değil ama çok dokunmamak lazım doğumu tetiklersin