Test yaptım bir gece yatmadan önce diğeri de sabah yaptığım akşamki çok belli değildi sabah yaptım dedim bunda da herlade yok uydum ve uyandığımda böyleydi sizce kuruma çizgis mi bişey anlamadım
Üsteki akşam
Alttaki sabah yaptığım
Adetime 4 gün kala da birkaç damla tuvalete birkaç damla da iç çamaşıromda kan lekesi gördüm daha sonra da kanamam olmadı