Gun32 Hanımlar 38+4 üz ikinci kızıma hamileyim dün kontrolde hafif sancı çıktı ama hiç açılmam yok😒 ilk kızımı 40. haftada doğurdum, bunu o kadar beklesin istemiyorum. İkinci dogumunuzda süreç nasıl ilerledi açılmaniz, sanciniz ilkine göre nasildi?
melike098 Gun32 sen aynı bensin yaaa 😄😄 ilk dogumum 41.hafttada oldu simdi kizima hamileyim 38+4 gunumuz bile ayni bende o kadar beklemek istemiyorum inşallah tez zamanda kolayca dogururuz
Hatice_5858 Gun32 ben ilk doğumu kendi sancımla 38 haftada yaptım ikinciyi suni sancıyla 38+2 de yaptım 2cm açılmayla başladı ortalama 4 buçuk saatte doğum oldu tabi suni sancı daha ağrılı oluyor onuda belirteyim çok şiddetli vuruyor bi anda Allahtan hayırlısı sizin için de 🤲😊
Aynr1380 Gun32 bende ilk kızımı 40+4 de doğurdum ikinci kızım da 38+4 de doğdu. Sabah sancım geldi birden akşam doğum yaptım . Bu sefer oğlum oluyor inşallah 40. Haftasını bekler erken geldin istemiyorum 😬
Kubra5847 Kubra5847 benim ilkim ağrılarla başladı oğlum kilolu olduğu için normal olmaz dediler sezeryanla doğum yaptim
Gun32 melike098 insallaah sağlıcakla kavusalim ama karnım bile inmedi daha ilki gibi olacak diye endişeleniyorum 😬
Gun32 Hatice_5858 ohh banada nasip olur inşallah 4-5 saatte doğum yapmak😬ilk kızımda günlerce sancı çekince korkuyorum🙄 ilk kızımı suni sancı almadım kendi sancimla doğurdum.o yüzden açılmam çok yavaş ilerledi ama zaten sancım.cok fazlaydı 🤦🏻♀️ bunda inşallah herşey yolunda gider çabucak sağ salim.kavusurum minnagima♥️
Hatice_5858 Gun32 inşalh bu mübarek günlerde Rabbim bütün hamilelere yardım etsin sağlıkla kavuşsunlar bebeklerine ❤️
Aynr1380 Gun32 öyle oldu zaten elhamdülillah darısı bu doğumumun başına ve tüm annelerin başına inşallah 🤲🏻
3kuzuAnnesiyim Gun32 bende ilki cok bkledim ikinci hmn gelir dedim ikidide kiz ama 2. De 41 de geldi. Dogum olarakta ilki daha kolaydi:/
Gun32 3kuzuAnnesiyim oy oy bunu duymayaydim iyiydi😅 neyse benim kızım annesini üzmez inşallah günlerdir konuşuyorum boşa gitmez inşallah😅