hayırlı akşamlar benim 4 yaşında Asaf isminde bir oğlum var şuan ikinciye hamileyim ve
oğlumun ismiyle uyumlu olsun diye hep bir kızım olursa Asel koyacam diyorum ve bir kızım olacak Allah nasip ederse isminide Asel koyacam ama yanına Lina ile Duru arasında kaldım sizce hangisi daha uyumli