ElayAysen korkmuyorum Serklajdan yeter ki bebek iyi olsun ama suan bana Serklaj yapmazlar galiba cünkü doktor hiç lafını bile etmedi uzunluk iyi oldugundan belki de fitilin işe yarayacağını düşünmüş olabilir uzunluk iyi o yüzden bu beni korkutmadı dedi , Serklaj daha garanti gibi ama fitil işe yaramazsa önerirler değil mi? her gittiğimde uzunluğu ve acıklıgı ölçtürücem artık doktor üstüne basa basa doktorlara hep bunu diyeceksin dedi. İnşallah bebeğin eşi de biran önce daha yukarı cıkar da su kanama larda biter perdeden sanıyordum kanamaları ben dün bu teshisi koydu doktor perdeyi de göremedi. Biri bitmeden biri başlıyor dün doktor rahatlattı güzl konstu ama buraya baknca tedirgin oldum yine bakalım zmanla ne olacak hayırlısıyla güzel geçsin süreç inşallah.