Menno Bende kimyasal gebelik geçirmiştim adetim çok sancılı geçmişti özellikle ilk 3 gün zor dayanmıştım normalde asla adet ağrısı yaşamayan ben o dönem baya zorlandım ama ondan sonra hergün ağrım azaldı 7. günden sonra kanamada yavaş yavaş durdu. Herkeste aynı olmayabilir ama geçer merak etme beline ayaklarına sıcak su koyabilirsin, ılık duş alabilirsin birkaç güne mutlaka geçer umarım en kısa zamanda da sağlıklı bir gebelik geçirirsin 🤲🏻🩷