dlknkc Sila66 yaaa ilk defaaa duydum ama ben aldım kabul ettim ddhdhdh hiç değilse benim suçum değil 😂😂😂😂 isim ne koydunuz
Sila66 dlknkc ay 32 geldık daha kararsız ben liya dıyorum esımde liya dıyor bı tane de sen bul dıyorum bakıyor 😂 sen ne dusundun canım
dlknkc Sila66 ay ne güzel doğuma çok yakınsın bizde gelseydik o günlere 😍🥵 aslında isimler yakın lina diyoruz bakalım nasip olursaa
Sila66 dlknkc aynen benzer canım fark yok 😂 anlam sadece hayırlısı olsun ya gecıyor zaman uzuluyorum gectı dıye
Azra41 dlknkc Karnının altına ve bacak arana yastık koyup daha rahat uyuyabilirsin. Doğurmuş biri olarak diyorum bende sağa yattım hep sonlara doğru hep sola yattım.
BozkrtArs dlknkc bacım düşünme böyle şeyler uyku halinde nereye döneceğimizi de düşünürsek kafayı yeriz 😂 bi uyanıyorum sağda bi uyanıyorum düz bi uyanıyorum soldayım. Allah korusun ya birşey olmaz Allah’ın izniyle 🤲