Merhaba bugünü saymazsam adetime bir gün var. Çok silik varla yok arası erken gebelikte birşey belirdi. Gebelik var mıdır? Çok kan tahlili verdim dibi bile gördüm bir hafta önce . İlaç kullanıyorum rahatsizlanmistim. Mecburen kontrol ettim. Şu an içim içimi yiyor ilaç kullandığım için. Serum falan takıldı sabah akşam 😔