Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim
Hepinizin sağlıklı güzel haberler almanızı diliyorum 💐👼🏼
Sizlere sorum olacak deneyimli olanlarımız yorumlarınızı bekliyorum
Rabbim nasip ederse Bebek istiyoruz
11 mart adet günümdü adetim 4 gün sürüyor adet bitiminden sonra ki günleri değerlendirdik
25 mart kasık ağrılarım başladı göğüs şişkinliğini hissettim ilerleyen günlerde devam etti bu semptomlar Bugün belirtilerimin 12. Günü
Yani adet günüme bugünle beraber 5 gün var bugün kasık ağrılarım arttı ve sürekli tuvalete gitmek zorunda kaldım ama su içmesemde sürekli geldi daha sonra silerken peçeteme lekelenme geldi regl gibi değil açık kahve beyaz gibi tuvalete çıkmaya devam ettim aynı şekilde sildikçe geliyor pembeye dönüyor ve bu durum beni düşündürüyor aynı durumda olan var mı daha önce yaşayan internette yerleşme ile ilgili yazılar var 2 gün sürebilir diyor ne zaman test yapmalıyım şimdiden Teşekkürler iyi akşamlar 💐