EbruKrhn 14 haftalık hamileyim bugün alt karnımda batma hissediyorum bıçak hissi gibi arada giriyor normal midir acaba ya üşütmüş olabilir miyim
Hasret33 EbruKrhn aynısı bende de canım 15+1 günlüğüz bebişin ağrıyan yerdedir 😊 bana öyle dendi hep 😊
Deletedmom525 EbruKrhn ben 8. Haftanın içindeyim bir haftadır hiç batma olmuyo gibi gündüz hiç Yok akşamları bazen olmaya başladı ama yedinci haftama kadar çok batmam oluyodu bu da beni tedirgin etmeye başladı
EbruKrhn Deletedmom525 ufak batmalar rahim büyüdüğü için diyolar bana da oluyo oda ama bu böyle üşütme sancısı gibi şmdi geçti galiba buda büyüdüğünün belirtisi💕 iyi olsunlar da 🙏🏻 Sizde korkmayın kasık ağrılatı ufak batmalar normal