AzraFarah Kızlar 36 haftalığız,geçen gittiğimde sancım çıktı,az az da adet sancısı gibi hafif belimde ağrı oluyor. Açılma olur mu, birinci doğumum sezeryan oldu, korkuyorum. Bilgisi olan verir mi
Minigim38 AzraFarah benim sancim 30. Haftalarda başladı 1 cm açıklık vardı hiç ilerlemedi 38+2 de sezaryen oldum ama her insanın hamileliği farklı 🤷♀️