merveanne_ canım benim serüvenim diane35 ile başladı 2022 ocakta korunmayı bıraktım üniversite hastanesinde bir hocaya gittim bana progestan verdi adet olmak için 16. ve 25. Günler kullanarak adet oldum yaza kadar gebelik oluşmadığında iyi bir doktor bularak temmuzda kan ultrason sonucuyla prolaktinim yüksek çıktı. Doktorum PIKOS tablet, dostinex ve progestan reçete etti 12 ağustosda son adetimi oldum sonra gebeydim. İkinci ay gebe kalmış oldum sanırım doğru tedaviyle işe yaradı ❤️
Ama maalesef gebeliğim 10. Hafta kalp durmasıyla sonlandı 1 kasımda kürtaj oldum, Ocak ayına kadar korundum. PIKOS tablet devam, duphastona geçiş yaptım, bir de gonamax kullanıyorum. Çok şükür adetlerim düzenli sivilce sorunum olurdu ama onlarda yok Tablet bu konuda çok yardımcı oluyor. Ocaktan beri Üçüncü ayı adetimin bata bir kaç gün var beklemedeyim tekrar🌸🙏sanırım uzun oldu☺️