elizanakbulut Arzubarann benim tanıdıklar pofur pofur içiyor ben günlük içmiyorum da komşu kahveye gelince o içince bende içiyorum . ama keşke hiç içmesek iyi bir şey değil
ARDENDORUK Arzubarann ben baslarda iciyordum cok sigara kullanan biriydim bi anda tiksinti oldu ve sigarayi biraktim simdi kokusuna bile dayanamıyorum 🥲
kadertugrul7 Arzubarann ben kullaniyordum ama öyle abarti degildi bi paket 3 gun bazen daha fazla gidiyordu ama hamilelikten bi kac hafta sonra tiksindim simdi adini bile duymak migdemi bulandiriyor kokusu zaten mahvediyor beni igrenc kokuyor