Backtoblack Kızlar selam, 12 haftalık gebeyim şuan grip olmak üzereyim burnum akıyor, boğazlarım acıyor ve tüm vucudum dökülüyor çok ağrıyor. İlaç kullanmadan nasıl iyileşicem?
aleeyllz12 Backtoblack canım bende o haftalarda grip oldum erkenden fark etmen çok güzel. Ben kendi doktorumun önerisini söylüyorum ıhlamur içmemi söyledi günde 2 fincandan Fazlası OLMAMAK şartıyla. İçine bol limon sıkıp içtim. 2 günde turp gibi oldum bir de parol veriyorlar çok zorlarsa parol içmen için. Tabi kendi doktoruna Danışman daha iyi olur ama dediğim gibi ıhlamur içmeyi öneriyorlar.
Backtoblack aleeyllz12 çok teşekkür ederim güzel bilgiler için 🙏🏻🌸 ben de portakal ve limonlu ıhlamur içerim diye düşünüyordum, inşallah tez zamanda ayağı kaldırır bayağı vucudum ağrıyor Allaha emanetiz 🤲🏻🌸