Merve6296 o açıklıkla haftalarca bekleyen kişiler var, inşallah sizin de bir süre daha bekler bebiş. 🙏Aynı haftadayız, geçen hafta benim de sancılarım çıktı müdahale edildi, bende de gebelik şekeri var. İnşallah zamanında sağ salim doğururuz 🙏🥺 tansiyon ilacı genelde kasılmaları durdurur aslında, sancıları başlatmaz. Hastanede kaldığım sürece bana kullandırtmışlardı sancıları durdurmak için