fundadncc burda bir bayan kullanıcı adını bilmiyorum beta hcg ikili test sonucu 50 ve altında ise oglan 50 üzerinde ise kız olarak bir tez attı hatta herkes cok saçma demiş kimde baktıysa buna doğru cıktı demıs yanılma elbette de var ama doğru cıktı diyenler hakim bilemiyorum anlamam