hazal35 ben kullandım canım antibiyotikte verdi içtim üstüne birde gyno-lomexin ikili fitil kullandım anca temizlendi. Doktorun veriyor fitilleri güvenmelisin ona enfeksiyon, mantar geçmezse asıl o zaman zararlı bebeğe geçme ihtimali var düzenli kullan sen fitilini inş geçer bir an önce 🤲🏼