Minigininannesi o kadar iyi anlıyorum sizi. Bende 14 hafta. 7 ay nasıl geçicek düşünüyorum. Ama bende reflü yok. Midemde o kadar ağırlık oluyor ki küçücük bi şey bile yesem. Aşırı hazımsızlık. Yemek yemek istemiyorum artık. Vitaminlerimi içemiyorum:( psikolojik çok etkiliyor , ağlıyorum sürekli