Sabah ve akşam olmak üzere günde iki posta o sarı suyu kusmazsam olmuyor bir gün kusmasam ertesi gün fazlasıyla kusıyorum bunu yaşayan var mı acaba sınırı nedir bu safra kusmanın. Ne zaman tehlike doğurur bu arada 13 hafta 2 günlük hamileyim kusmam diğer günlere göre bu yatışmış hali günde ikiye düştü buna şükür bulantı her daim var ama Zofer de kullanmama rağmen 🥲