Elisa46 Selam kızlar dibim gelmiş boyatmak istiyorum ama emin olamıyorum bi türlü ? Boyatan oldu mu bu süreçte? Ne zaman yaptınız ? 16 haftadayız 💕
bastet Elisa46 Ben henüz boyatmadım ilk 3 ayın dolmasını bekliyorum. 3 aydan sonra organik boyalarla boyayabilirsiniz diye biliyorum doktorum öyle söyledi ben 11 haftalığım bekliyorum ama dibim beni de çook rahatsız ediyor 😅
bastet Elisa46 ben herbatint diye bir marka kullanıyorum zaten hamileler icin satılıyor ama turkiyedeki markaları bilmiyorum mutlaka orda da vardır hamileler icin