Busrabsrr Kizlar taharetlenirken farkettim bugun bi sislik var yuvarlak sag tarafinda neyden olur acaba
dmtturan Busrabsrr Bebek canım benim hep öyleydi yumruk gibi çıkardı uzanınca şimdi büyüdü yine aynı toplanıyor bir yerde zilloşum uyuşuyor ağrıyor gibi oluyor 😂
Nesligul08 Busrabsrr miyom felan varsa o olabilir canım ama bebek benimde toplanıyor boncuk gibi değil de top gibi hissediyorum
Mavisim099 Galiba bebek o oraya toplanmış 😇🤣 dün bana da yatarken oldu karnimin sağ tarafı yumuldu kaskasti kesildi galiba dönüyor rahim icinde bende pek anlamıyorum ama 🥰🥰
tgcearici Ben de bazen sertliği çok hissediyorum bebek diye düşünüyorum bir yere toplanınca öyle oluyor bence