nnisanannesiii Geçen hafta belden uyuşma sezaryen doğum yaptım 2 gündür aşırı belim ağrıyor parol içiyorum belirli süre kesiyor etkisi geçince yine başlıyor öneriniz var mı kızlar
Nurr_22_22 nnisanannesiii benim doktorum 10 gün sonra kullanabilirsin demişti ama dikişlerim acıdığı için hemen kullanamadım yeni başladım çok faydasını gördüm