gizemakk Momkids- ben ombre yaptırdım doktorum izin verdi dip boyası dısında uçlara yapabilirsin dedi.. boyama asamasında da cift kat maske taktım
Canan-02 Momkids- kritik zaman aralığında asla dedi doktorum yahi ilk 4 ay bonrasında sıkıntı yok ne istersen yapabilirsin demişti
Momkids- Bende ombre yaptircam Çift maske takmayı düşünüyorum ombre diplere olmadığı için vede maskeyle solumayacağım için inşallah bi sorun olmaz boyatanda var çevremden ama tereddütte kalıyor insan 🙂