SKayaa Kızlar 19 haftalık gebeyim canım acı biber turşusu çekiyor…bebekler annenin yediği şeylerin tadını alırmış sizce yesem bebeğe bir zararı olur mu
Kivininannesi SKayaa basurun yoksa ye canım abartmadan 😊 benim de canım çekiyor ama hemoroidim var.. 🥴
MMelissaaa- SKayaa bence hiiç girme o şeylere zaten hamileliğin son zamanlarında basur çıkıyor şuan çekiyorum hatta ben. Acı baharat bunlar tetikleyen şeyler
Hatice_1241 SKayaa cinsiyetinizi merak ettim bebis kiz mi erkekmi benimde kirmizi birber cekiyor yiyorum arada tatli yiyorum arada eksi istiyor
SKayaa MMelissaaa- hemoroid problemim hiç olmadı kabızlıkta gebe kalalı yaşamadım gebeliğin kaçıncı haftasında kabızlık sorunu yaşanıyormuş
Sibel_72 Ben avı biber yiyip kabızlıktan kurtuluyorum haftada bir iki kez canım çektiği kadar yiyiyorum normal zamanda da çok fazla tüketirim abartıya kaçmadan yiyebilirsin insanın korktuğu başına gelir derler hiç bir şeyde mahrum etme kendini
SKayaa Hatice_1241 cinsiyetimiz erkek … benim canım hep ekşi tuzlu şeyler istedi bu zamana kadar…. gebelikten önce çok sevdiğim çikolata şuan yerken aynı hazzı vermiyor bana
Hatice_1241 SKayaa bende oyleyim ama cinsiyetimiz daha belli deil10+2 gunluk iki kizim var bu kusmet bakalim hayirlisi olsun bakalim
MMelissaaa- SKayaa kan ilacının etkisiyle oluyor ama özellikle son aylarda basur sorunu olmayan kişi de bile oluyor bebek baskı yaptığından. Ben 37. Haftamdan beri çekiyorum