Kizlar nasilsiz bebişler nasil🥰ben 30 hafta oldm bu gün dilerim her kes sağlikla kucagina alsn kimse pişmanlik yaşamasn..bende bazen biliyormusunuz ne oluyor sanki karinmi yanlarda sıkıyorlar göbeğim taraflarda bişey toplanmiş gibi hiss ediyorum karnim öyle oluyooo sert taş gibi biraz sora gecip gidiyo.bu hal sizdede oluyormu?ne acaba çoçukmu haraket yapdigi zaman bi yere toplanib kaliyo sonra gidiyormu😀