kızlar 3.tremestere yeni girdim ve girdiğimden belli sürekli lavobaya gitme ihtiyacım var daha geçen hafta bütün tahlillerim yapıldı herşey normal çıktı çok şükür idrar tahlili de dahil normal çıktı çok şükür ama böyle olunca kafama takıldı ya bu yeni dönemden dolayı mı böyle oldu acaba