Hatun_tuncer23 Tupbebek tedavisi 2 transfer oldu biri kendiliğinden bölündü 3 üz hamileyim 11+ 4 günlük sonlandıralim denildi sağlıklı 3 ü de bile bile kıyamazdım devam yola
Aise44 Hatun_tuncer23 bölündüğünü ne zaman anladınız ilk. Benimde bir önceki gebeliğim üçüzdü 1 tane bebek 9. Haftada kendiliğinden sonlandı.
Gzo Hatun_tuncer23 ayy masallah hayırlı olsun umarim hicbsey olmaz Allah sağlık sıhhat versin size evlatlariniza 🥰
Merakliana6 Hatun_tuncer23 aman Yarabbi bana ⅘ iz nasip olsaydın birini bile aldırmazdım Allah’ın izniyle. Hem çevremde bizzat üçünü olan hemde uygulamada yaklaşık ⅚ tane daha üçüz var MaşaAllah size Allah hayırlı ömür versin hepsine
Hatun_tuncer23 6 haftalikken öğrendim şuan 11 hafta ikili temiz çıktı ama ileriyi göremiyoruz denildi
Hatun_tuncer23 1oguzannesi üç üz gebelik riskli diyor erken doğum vesaire birde birine yada ikisine müdahale edilince diğerinin düşme olasılığı da 100/15 diyor
Merakliana6 Hatun_tuncer23 arama motoruna üçüz yazın bir sürü post açıldı bu ara özellikle üçünü olan anneler konuşuyor 🌸
Edaozkan Hatun_tuncer23 yaşatan rabbim benim bildiğim bi fenomen Çar tüp bebekle 3 üz oldu tabi erken doğum olabilir ama onundan küvezde kaldı ama kocaman oldular
Hatun_tuncer23 Edaozkan böyle yazılar okumak çok güzel motive edici çok sagolun çok teşekkür ediyorum inşallah
Yasemin97 Hatun_tuncer23 Devam et tabi ki de canım bende üçüz doğum yaptım evet cok erken dogum yaptım ama daha ıyı haftalara ulaşanda cok Rabbım isterse yaşatıyor saglıkla kavuş insallah 🤲😊