Gzmacr0 Kızlar bugün kan verdim betam 0.94 çıktı. Yarın görüşcem doktorla ama sabredemedim merak ediyorum 🥹
Denizegeabioluyor Gzmacr0 0.94 se gebelik yok maalesef regl gunune daha varsa gunun gectikten sonra tekrar kan testi verebilirsin
Gzmacr0 minikmucizeemaak maalesef resim yükleyemiyorum nasıl yapamadım. Değer 0.94* şeklinde görünüyor
ezgi-esk 0.94 negatif demek canım maalesef. 5 veya 5 üzeri olması gerek değerin. 0.94 1 bile değil anlamında.