Kızlar ilk doğum erken oldu gelişim geriliği vardı diye bundada 33.den beri haftada bir gidiyordum doktora. Geçen hafta bebek hareketleri sikintiliydi ntsde. Hareket etmiyordu. Bu hafta 35 olması gerekiyordu 34 de kalmış karın çevresi fln. 20 gram almış ssdece bir haftda. Suyu azalmis. Plesanta kötünün iyisi durumdaymis hemen acil mudale edilmesi gerekicek kadar değilmiş. İki güne bir gidicem şimdi kotulerse ciğer geliştirici vurunup önümüzdeki haftaici alırız dedi doktor ciğer geliştirici vurundugu için kuvezd girmeme durumu oljrmu ilk bebeğimde beş gün yatmıştı o acil doğum oldu iğne vurunmamistim yine aynı şeyleri yasamak istemiyorum ya