Hazal44 Bebeğin kafası vücuduna göre büyükmüş kızlar 33 haftalığız bebeğin kilosu da da 2 kilo 200 grm dedi doktor kilosu iyi mi bide kafası acaba şişlik ödem ola bilir mi doktor korkucak bişey yok dedi ama bilemedim ya var mı başına böyle bişey gelen
Allahkahretmesin1 Hazal44 doktor korkulacak bir şey yok dediyse yoktur gelip de biz bakmıyoruz ultrasonla veya bizim uzmanlık alanımız değil bu
Tripkolikkkiz Hazal44 benin bebeğimin kafası 4 hafta geriden geliyordu. Çok üzülüyordum. Doktorum Bi sıkıntı hastalık yok kafada sadece geriden geliyor demişti. Doğum yaptım gayet sağlıklı doğdu kafasida diğer bebeklerle aynıydı hafif ince uzundu 2 aya tam yuvarlak oldu. Sıkıntı yapmayın sizde 🤲
Hazal44 Allahkahretmesin1 ben sadece sordum başına böyle bişey gelen var mı diye insan ister istemez tereddüt de kalıyor