busrasafak internete bakarsak hepimiz doğuramadan bir şey olcak gibi gözüküyor. O ndenle içini ferah tut allah yardımcımız olur doktorumuza güvenelim bir de. İnternete 2-3 baktım dedim herhalde ben ölcem bu üzüntülerden ama şimdi her şey yoluna girdi inşallah sağlıkla doğacak bebeciklerimiz 🌸🌸