aygulb ben de 21+1im. Bende de oluyor ve henuz gidemedim. Ama sanirim burdan yonlendirmek yanlis olur. Okuduklarima gore normal de olabilir olmayabilir de. Doktorunuzun gelmesine daha cok varsa belki gidebilirsiniz baska doktora. Ama yakin zamanda gelecekse duruma gore bekleyedebilirsiniz. Ben cuma gidicem mesela. Insallah hayirli haberler aliriz