Gamze_cnky Ervaduru aysebaday61 ben 11+4 ama prilam kesti haftaya bi ilaç almadan deniycem kesildi mi diye bulantı
Merimii aysebaday61 bende 11+0 um yeni yeni geçti bulantım Allahtan kusma olmadı ilk kızımda kusma da oluyordu çok kötü geçmişti😪
turkuaz_ aysebaday61 mide bualntkm dahada arttı sabahtan akşama kadar bulanıyor tek çareyi sürwkli bileyler yiyerek buldum
17papatya aysebaday61 11+2 olduk 6.haftadan beri mide bulantısı çekiyorum ama azaldı çok şükür prilam kullanıyorum ben de
gzdeylcn aysebaday61 11+3 hamile kaldığımdan bu yana hiç mide bulantısı veya yanma çekmedim sadece uyukluyorum o kadar Rabbim sağlıklı sıhhatli gelmelerini nasip etsin tatlı cefayı çekmek bize düşüyor 🥰