Nazli-61 aydangn benimkide böyle gibiydi sanırım sancı yok demek yanlışta bilgilendirmiş olmayayım da
Lina-Annesi Busrayasin2351 sanırım dogum yakın. . Sancılarınızı kontrol edin. Çünkü sancı çıkmış canım
Busrayasin2351 kuzeymomsss Lina-Annesi 37+1 deyiz ilk gebeliğim sancım varmı yok mu pek anlamıyorum sadece arada bir ufak ufak karnım ağrıyor gibi oluyor