Gul92 38.haftamdayım 10-24 arası doğum olcak bu aralar cok sık belağrısı ve kasık ağrısı cekiyorum ama dayanılmıcak gibi değil akıntım da geliyor sizce doğum belirtileri mi ?
Oznr Gul92 bende ayni durumdayim ya. Ozellikle bi yarim saat fazla yuruyunce sol kasigim öldürüyor beni batma oluyor yarim saat dinlenmeden de gecmiyor sizlerinde boyle oluyor mu. Geceleri karnim asiri kasiliyor
sarya21 Gul92 Genel olarak aynı sikayetler bende de var 38+5 im çok sukur ciddi bir ağrı yok zaten pazartesi zorunlu sezaryen olacağım hepimiz sağlıkla alalım kucaklarimiza insallah
Rabia07 Aynı sorun bende de var cnm 38 olduk bel ağrısı çekiyorum bide adet sancısı gibi sancılarım oluyor Pazartesi kontrolüm var bakalım ne olcak hayırlısı olsun hepimiz için 🙏