Mrb hanımlar sizlere birşey soracam ben 22 haftalık hamileyim bebeğim gelişimi geride dedi doktor be suyu azalmış dedi benimde miğdem sudan çok kötü bulanıyor en fazla kendimi zorlasam bir litre içerim ötesi yok sizce suyu düzelir mi yani içsem fark olur mu pek bilgim yok bu konuda sanki su içsem bile artık çok geçmiş gibi geliyor 7 aylık bebeğimi alacaklar erken doğum olacak benim ki ama suyu az kalmış deyince morel sıfır bu durumu yaşayan var mı