Ervaduru İlk sezeryan dan sonra adet kanamaları cok olan oldu mu bu şekilde 2. Sezeryan olan sorun yaşamayan oldu mı
Tiiffany Ervaduru yo cok olmadı sadece ağrılar cok şiddetli oldu. Normalde ben agrısız sancısız regl dönemi geçirirdim. Sıcak su torbası ile yattığımı bilirim 🤷♀️
Ervaduru Tiiffany ilk sezeryandan sonra adetlerim cok yogun oluyordu dogumda sıkıntı yaşayacağım diye korkuyorum