Okyanus1 hüma hastanesinde ama meydan da bakkaloglu iş merkezinde yeri var ben oraya gittim,fatma hanım bana bebeğin bağırsaklarinda parlaklik var dedi sıvı alınması gerekiyor dedj rahim ağzı kisalmis hemen serklaj dedi ama çok riskli felan korkuttu sonra kendi normal doktoruma gittim oda bu mehmet beyi önerdi ona gittim uzmaniymis zaten hiç bir sıkıntı yok bebekte de sende de dedi yani bostan yere ameliyata alacaktı orda onay verseydim ve gittiğimde mehmet beye başka şehirden bile gelen insanlar vardı orda o kadar övülen iyi bir doktormus