asenazrakin
83 kiloyla hamile kaldım ve çok fazla kilom var 😔 38+2olduk bugün. İki gün önce açılma var mı diye baktı doktor ama o kadar canım yandı ki kendimi çok kasmışım zaten böyle yaparsam normal doğuramazmışım öyle dedi çatım müsaitmiş ama bu şekilde zormuş. Kızım 3.550 gr 51 cm şuan. Haftaya bi daha konuşup karar verelim dedi ama şuan o kadar korkuyorum ki sezeryandan 😔😔😔😔