tkgziremmy06 Bugün uçlu tarama icin gittim SAT’ne gore 16+3 hesaplıyordum lakin ultrasonda 17+4 çıktı doktor da son adet tarihini yanlış mi biliyorsun diye sordu halbuki suana kadar hep doğru çıkıyordu böyle bir durum yaşayan var mi bebeğime bir sorun olur mu ?
Esraa091113 tkgziremmy06 Hayır bir sorun olmuyor bebeğin gelişimi ile ilgili benimde 25. Haftamda öyleydi bir hafta önden gidiyordu şuan normal haftası ile uyumlu. Önden gitmesi sadece haftası tamamlanmış oluyor bazen önce doğmuş olabiliyor yani 38 haftalık diye hesap yaparken o 39da doğmuş olabiliyor.